Teksty www – zainwestuj w swój wizerunek
Sprzedaż produktów czy usług wymaga zaprezentowania oferty w zachęcający sposób. Trafnie napisane teksty na strony www są w stanie przyciągnąć uwagę odbiorcy, zainteresować go i skłonić do wyboru twojej firmy, przekonując o jej atutach. Treści na stronie internetowej powinny angażować, zaciekawiać i przekonywać o profesjonalizmie, a w efekcie sprzedawać produkt lub usługę. Skorzystaj z wiedzy specjalistów i wybierz profesjonalne teksty, które zwiększą sprzedaż twojej oferty.
Indywidualne podejście – teksty, które spełnią potrzeby
Pisanie tekstów na strony www opiera się na poznaniu specyfiki branży i określanych przez zamawiającego wytycznych. W uzgodnieniu z klientem poszukuję rzetelnych źródeł, które pozwalają stworzyć rzetelne i wiarygodne treści, wpisane w potrzeby odbiorców. Sprawdzam, jakie są oczekiwania grupy docelowej i dokładam starań, aby treści trafnie na nie odpowiadały.
Teksty na stronę internetową – budowanie pozycji w wyszukiwarkach
Teksty są pisane pod kątem naturalnego pozycjonowania. Zawierają wskazane słowa kluczowe i umożliwiają bezproblemowe indeksowanie w wyszukiwarce Google, poprawiając pozycję strony. Każdy tekst jest unikalny i napisany od podstaw.
Przyjemność z czytania skuteczną zachętą
Teksty na strony internetowe pisane są w zamyśle nawiązania z czytającym relacji. Ich celem jest sprawienie, aby czytało się je z przyjemnością oraz z nastawieniem na wywołanie pożądanej reakcji odbiorcy. Odpowiadają na pytania, zachęcają do skorzystania z oferty i prezentują ją w jak najlepszym świetle, podkreślając wszystkie jej walory.
Zadaniem treści jest przyciągnięcie zainteresowania, wzbudzenie zaufania oraz budowanie stabilnej, generującej zyski marki.
Wiedza poparta doświadczeniem
Ponad 15 lat pracy w branży internetowej pozwoliło mi zdobyć wiedzę, dzięki której jestem dziś w stanie dokonać skutecznej analizy i dobrać odpowiednie środki, które pozwolą zrealizować postawione cele.
Oferuję konsultacje w zakresie struktury strony internetowej i wsparcie w zbudowaniu jej funkcjonalności tak, aby dla docelowych odbiorców była źródłem poszukiwanej wiedzy. Pisanie tekstów poprzedza każdorazowo analiza materiałów źródłowych i weryfikacja ich wartości tak, aby tworzone treści były najwyższej jakości merytorycznej i stylistycznej.
Gotowe teksty przekazywane są do oceny, na etapie korekty wprowadzane są poprawki według wskazań zamawiającego.